Prozradím vám konec celé detektivky, Ivane, blahopřeji!
V dřívějších letech jsme do Plzně na elektrovětroně jezdili i 3x za rok, letos jsme tam byli poprvé až dnes. Vlastně včera, pokusili jsme se předejít stížnostem na pozdní příjezdy tím, že jsme na letišti spali 🙂 .
Není nad to, začít modlitbou …
… (originál na RES.cz).
Ředitel Robert a Temno 2.0. Podzimní sluníčko je ale nízké, musel se hrbit. Pilotů se nás sešlo sedm, odlétali jsme sedm kol po dvou skupinách.
Ivan má na Plzeň blbý jméno:
„Ivan (M) letí“.
„Ne, Ivan (H) neletí.“
„A jo Ivan letí, to je jiný Ivan.“
IM létá dobře, ale ta přistání, při nich jde o život (minimálně modelu, občas i přihlížejících, ale nerad to slyší 🙂 ). Dle oděvu je zřejmé, že ráno byla zima (asi 10 °C, oteplovalo se asi až na 24 °C).
IH zapisoval jednu tisícovku za druhou. Až v posledním kole, když už docela foukalo, propadl nemístnému optimismu …
… pro model mu obětavě došel IM.
Gusta létal s malým modelem o rozpětí asi 1.5 m …
… a nepříliš aerodynamickým čumákem. Ale když je model v termice, na velikosti nezáleží.
RESIKy kralují, přinejmenším počtem.
Jarda má unikátní klenot ve startovním poli – Prime RES.
Plocha v Plzni je do kopce a proti větru, občas se nedoletělo a bylo nutné si pro model dojít 🙂 .
Lidi jsou, ale létat nechtějí 🙂 .
Karel „utrhl“ konektor u regulátoru v Perutýnu, takže musel nasadit „lehouška“. Stejně je hlavní pilot, ne model 😉 .
Někdo startuje hned do signálu, někdo čeká a pozoruje. Bylo to náročné létání, bubliny byly malé a úzké, pořádných komínů bylo za celý den jen pár. Pokud se někdo vydal po větru, musel pečlivě rozvažovat, zda má výšku dostatečnou pro návrat.
Břicha zatáhnout 🙂 ! Není nikdo jiný, komu bych vítězství přál více. Navíc to bylo „o parník“ (výsledky
jako fotka). Dostali jsme baterky, Ivan svou věnoval Ivanovi za donášku – inu, je to gentlemanský sport 🙂 .
Po soutěži jsme dlouze diskutovali, jak dál. Na jarní RCEV se nás přihlásilo šest, takže pánové soutěž zrušili. Termín byl kolizní s F5J v Hořicích, ačkoliv se termíny domlouvaly půl roku dopředu. F5J v Plzni létalo sedm pilotů, na F5L nás také bylo sedm. Plzeň je prý geograficky na elektrovětroňářském okraji, ale moc bych se přimlouval, aby alespoň ERESky zůstaly, my přijedeme 🙂 .
Roberte a Ivane, děkuji za hezkou sobotu.
Létal jsem se Sýčkem a střídal světlé chvilky s „hovadinami“, takže vlastně normálka 🙂 .
Honza
21. 9. 2024
Připojuji výsledky ze Stoupáku – https://stoupak.cz/vysledky-upload/f5l_f5lhorejsimodelopen4s_2024_09_21.html
H.