RCEX19 – 4. kolo

Čtvrté kolo korespondenční soutěže RCEX začíná v sobotu 27. dubna 2019 a trvá do neděle 5. května 2019.

Pravidla jsou v liště nahoře. Výsledky prosím pište do komentářů pod tento článek nebo posílejte e-mailem na mou adresu.


A ještě výsledky od minula – krásně se zlepšujeme 🙂 .

Přeji silnou termiku a spolehlivou techniku 🙂 .

Honza
27.4.2019

komentářů 8

  1. Na prvního dopoledne. Pike Perfection, ktery je aktualne aktivni.
    Docela chladno, zataženo, vítr asi tak 3m/s. Nepatrné mžení pomalu zesilovalo, takže na hrdinství nebyl čas. Ani na nabíjení. V podstatě vše na 1 baterku 1000.
    15″ – 10:05 – 15 cm
    20″ – 10:05 – 0 cm
    32″ – 10:08 – 25 cm

    Jestli správně počítám, tak
    15+5+0 = 20
    20+5+0 = 25
    32 + 8 +0 = 40
    Celkem 85 bodů

    Příjemné byť krátké dopoledne, jen ta bunda mohla být teplejší.

    Teď se zdá že je venku líp, už je skoro nabito.

  2. JK, 2.5.2019 mezi 11:00 a 12:00, Vratislavice, 15 °C, vítr Z 5 m/s, polojasno

    AH Castor, 2.5 m, Axi 2814/10, 9.5×5, 2S2200
    1. let: 9:56, motor 33, přistání do 1 m = 37
    2. let: 9:59, motor 6, přistání do 1 m = 7
    3. let: 9:58, motor 20, přistání do 1 m = 22

    Celkem 66 bodů.

    Zajímavé létání. Poměrně silný vítr, hodně stoupáků, ale mezi nimi díry jako hrom. První let jsem zkoušel lovit nad zemí, celý motor byl asi na 4 minuty letu, potom jsem konečně našel stoupák „delší doby trvání“. Druhý let byl nejzajímavější – na vlaštovky po větru. Za minutu a půl jsem na model neviděl – a to jsem na něj koukal pořád pod stejným úhlem. Naštěstí se ve větší výšce (tj. nad 100 m 😉 ) už vždy něco najít dalo. Třetí let byl opět na dvě motorování.

    Záviděl jsem Ivanovi přistávání – a dařilo se mi taky, ale jen proto, že se měří k nejbližší části modelu 🙂 , ve „výškoměrech“ by to bylo 2x za 45 😀 .

    Silnou termiku a spolehlivou techniku, H.

  3. Bohuš Belan, 4.5.2019, 16:00-16:30, Žilina-Brodno, lúka za domom, zamračené, slabý premenlivý vietor 1 m/s, teplota +12 st. Model Daidalos 2500, 600 gr, motor AXI 2208 1600 KV, vrt Aeronaut 10×6″, bat Leopard Power 2S Leopard Power 1000.

    Celý týždeň bolo naprosto neletové počasie, dážď a silný vietor a predpoveď na víkend bola rovnaká. Ale včera prestalo pršať a vietor sa utíšil. Využil som toto chvíľkové zlepšenie počasia a vybehol som s modelom na lúku za domom.

    Termiku som neočakával a prvý let tak aj vyzeral, nastúpať a kĺzať s minimálnymi zásahmi do riadenia, aj tak som musel zapnúť motor 4x. Pri druhom lete som narazil na slabučký stúpak pravdepodobne od komína z blízkeho domu a podarilo sa mi v ňom vydržať v rovnakej výške až do konca. Pri poslednom lete som už ten stúpak nenašiel a v siedmej minúte som musel znovu zapnúť motor.

    Po návrate domov sa počasie začalo znovu zhoršovať a dnes, v nedeľu, už padal dážď so snehom. Pre nízku oblačnosť, silný dážď a nárazový vietor dokonca zrušili letecký deň v Piešťanoch.

    1.let 9:58, motor 29 sec, prist 3 m, 31 bodov
    2.let 9:59, motor 9 sec, prist 2 m, 10 bodov
    3.let 9:59, motor 21 sec, prist 2 m, 22 bodov
    Spolu 63 bodov

    Bohuš

    1. Ahoj Bohuši, zdá se mi, že jsi špatně buď zapsal metry, nebo spočítal body. Pokud platí zapsané metry, vychází mi 1. let 2+29+6=37, 2. let 1+9+3=13, 3. let 1+21+3=25, celkem 75. Pokud platí body, tak bys měl mít všechna přistání 1 m. Prosím, co je správně? Dík, H.

      1. Honzo máš pravdu, dal som do Excelu pristátia v metroch a nie v cm a preto vyšli nesprávne výsledky.

        Spravne to má byť takto:
        1.let 9:58, motor 29 sec, prist 3 m, 40 bodov
        2.let 9:59, motor 9 sec, prist 2 m, 16 bodov
        3.let 9:59, motor 21 sec, prist 2 m, 25 bodov
        Spolu 81 bodov

        Ospravedlňujem sa, už si dám pri výpočte pozor

        Bohuš

  4. Ahoj, tak tohle kolo jsem pauzíroval. V týdnu nebyl čas a o víkendu nepřálo počasí.

  5. Za tim (konecne) vylepsenym pristavanim je asi zimni haloletovani okorenene nescetnymi havariemi. Click vsechno prezil, jen jsem musel implantovat novy cumak.
    Na rizeni je ted zdanlive vic casu 🙂

Komentáře nejsou povoleny.