Deváté kolo 7. ročníku korespondenční soutěže RCEX začíná v sobotu 26. září 2015 a trvá do neděle 4. října 2015.
Pravidla jsou v liště nahoře, dále jsou k dispozici přepočtový formulář RCEX v Excelu a přepočtový formulář pro celý rok od Petra Lokvence v Excelu.
Výsledky prosím pište do komentářů pod tento článek nebo posílejte e-mailem na mou adresu.
Přeji silnou termiku a spolehlivou techniku 🙂 .
H.
Ach jo ….
Úterý 29. 9. 2015 cca 11 hodin dopoledne. Nárazový SV vítr, měřák jsem neměl.
Při druhém startu se v turbulenci Daidalovi zlomilo křídlo téměř u kořene, zůstalo viset jen na potahu. Následoval neříditelný pád, totální demolice morotové gondoly a odstoupení z tohoto kola soutěže, protože jsem s sebou náhradní model (Q10) neměl. (A i kdybych ho měl, asi bych ho po této zkušenosti do tak turbulentního prostředí neposlal). O síle nárazu svědčí i zlomení akumulátoru, divím se, že nevzplanul. Patrně se do něj skrz krycí fólii nedostal vzduch .
Suma sumárum – Daidalos je zrušen. Ať se vám všem ostatním daří líp!
S přátelským pozdravem Petr.
Ahoj Petře, to mě mrzí 🙁 , ať odpočívá v pokoji. Já toto kolo vynechávám, jedu na služební výlet. H.
Včera bol u nás nádherný deň babieho leta. Jasné nebo, teplota okolo 20 st, temer bezvetrie. Na modelárske letisko v Hôrkach pri Žiline som sa dostal až popoludní keď bol vzduch už rovnomerne zohriaty a termiku som hľadal len s obtiažami. Pri prvom štarte som polovicu letu bojoval o záchranu v 40 metroch a našťastie som sa udržal až do konca. V druhom lete som sa dostal do termiky hneď po štarte a Ambrozia vystúpala do 350 m, od siedmej minúty som zahájil zostup na brzdách a mal som čo robiť aby som dostal model na zem. Pri poslednom štarte som žiadnu termiku nenašiel, musel som 2 krát dodatočne motorovať. Naviac som nesprávne odhadol rozpočet na pristátie a pristál som ďaleko od bodu.
Model Ambrozia, rozpätie 2240 mm, hmotnosť 610 gr, motor Turnigy 1650 KVA, vrtuľa Aeronaut 10×6″, batéria FOXY 2S 1100 mAh, regulátor Turnigy 40 A, príkon 135W, koeficient 1,10
1. let 9:55, motor 20 sec, prist 300 cm, body 36,13
2. let 9:57, motor 24 sec, prist 300 cm, body 38,56
3. let 9:56, motor 28 sec, prist 1000 cm, body 64,98
Spolu 139,67
Prajem všetkým úspešné lety
V nedeli dopoledne: deka, teplota na bundu, skoro nefoukalo. První start jsem nic neobjevil, při druhem jsem si spatne nastavil mereni casu. Po dvou minutach skončilo. Tak jsem si pridelil opakovani, i když to vypadalo dobře. Pak jsem nabijel a venoval vedam okultnim – letani FPV. Hezka hracka, nove zážitky. Pak uz to bylo lepsi, povedlo se identifikovat slaboucky lepsi vzduch.
Eroplan Supra, jako obvykle, 1800 gramu. Uz se mi občas povede i pristat.
35 – 9:55 – 20
25 – 10:00 – 25
20 – 10:02 – 20
Prepocetl jsem prikon podle ecalc. vysel vyssi tak jsem ho pouzil. Ale nebyl to velky rozdil.
Celkem to dalo 79 bodu.
Ivan
Tohle kolo jsem nestíhal. Sice jsem myslel, že to vyjde v neděli, kdy u nás bylo nádherě, ale práce a rodina rozhodly jinak.
Ctu po sobe, dopustil jsem se chyb. Pristani ve 2. startu 5 metru od cile, ve 3. startu se povedlo cil prekryt kridlem. Sorrry.
Ale vypocet je podle skutecnosti.