Komentáře: 7

  1. Konečně jsem se jednou strefil do pěkného počasí 🙂
    Pátek 30. 8. 2013 od 15. do 17. hodin. Polojasno, západní větřík do 2 m/sec, asi 21°C.

    Model Daidalos, rozpětí 2300, hmotnost 557g, motor AXI2208/20 160W, aku dvoučlánek 1000 mA.
    Koeficient 1,436.
    1. let 9:55, motor 25, přistání 280 cm, 46,91 bodů
    2. let 9:52, motor 28, přistání 350 cm, 57,22 bodů
    3. let 10:03, motor 22, přistání 175 cm, 37,60 bodů
    Celkem tedy 141,72 bodů.
    Snad poprvé se mi povedly všechny 3 starty bez nutnosti přimotorování…

  2. Zdravím všechny.Dnes jsem byl před obědem lítat.Foukalo všelijak z JZ.Obloha zatažena a občas i sluníčko vylezlo.S výkonem jsem spokojený.
    Boban
    Výpočet výsledků RCEX

    Pilot Boban
    Model APIS

    Rozpětí 2500 mm
    Hmotnost 1390 g
    Motor ROTON L500W
    Vrtule 14/8AE“
    Aku 3S1800mAh
    Regulátor SPIN66
    Příkon 330 W
    Vyk. zatížení 237 W/kg
    Koeficient 1,19

    Datum 31.08.2013 body
    minuty sekundy motor [s] přistání [cm] let motor přistání celkem
    1. let 9 44 17 0 16 20,18 0 36
    2. let 10 6 19 0 6 22,55 0 29
    3. let 10 5 22 0 5 26,12 0 31

    96 bodů

  3. Myslel jsem ze z toho nic nebude, vcera na Wattfestu to hodne foukalo a bylo to rozbity (a Robertovy deti se ptaly, jak se muze rozbit vzduch) ale dnes rano se udelalo velmi prijemne.
    Plzen, 1.9. , 11-12 hod. Zatazeno, chvilemi to vykouklo, skoro nefoukalo. Zneuzival jsem ptactvo, zase nikdy nelhalo. Pri poslednim startu to foukalo trochu chladneji , byla tam jen jedna postolka a uletela mi. Tak jsem radeji motoroval dele – a zbytecne. Mela pravdu.
    Pristani na metu – cerstvy zampion – se mi vedla jako obvykle. Je tam dal a neposkozeny.

    Model Supra
    Rozpětí 3400 mm
    Hmotnost 2000 g
    Motor Kira 480/34/5,2
    Vrtule AE 12×10
    Aku 1700-3S
    Regulátor CC ICE 50
    Příkon 300 W
    Vyk. zatížení 150 W/kg
    Koeficient 0,75
    minuty sekundy motor [s] přistání [cm] let motor přistání celkem
    1. let 10 0 10 300 0 7,50 9 17
    2. let 9 57 10 500 3 7,50 15 26
    3. let 9 50 15 200 10 11,25 6 27
    70 bodů

  4. Tak jsem myslel, že tohle kolo nestihnu, ale nakonec to včera vyšlo a před obědem jsem se dostal na louku. Sice foukalo tak 4-5 m v nárazech a hlavně se ten vítr nepříjemně točil, ale postupně se ojevovala i termika. Snažil jsem se lítat „Honzův styl“ :-), tj. nízko a daleko a kromě prvního letu, kdy jsem si musel v 5. minutě přimotorovat, se to docela dařilo – hlavně 2. let vyšel se vším všudy – termika, na přistání se uklidnil i vítr… V rámci šetření motoru jsem na Magica dal vrtuli 9×5, trochu víc jsem tedy motoroval. Jen se díky tomu větru moc nedařilo přistávání.

    Model Magic
    Rozpětí 2080
    Hmotnoist 566
    Motor Axi 2208/20
    Vrtule 9×6
    Aku 2S1200
    Příkon („daňový“) 118W
    Výkonové zatížení 208W/kg
    Koeficient 1,04

    Výsledky
    minuty sekundy motor [s] přistání [cm] let motor přistání celkem
    1. let 10 3 57 500 3 40,64 15 59
    2. let 9 58 26 50 2 18,54 0 21
    3. let 9 45 39 400 15 27,81 12 55

    Celkem 135

  5. Jan Kubica, AH Castor, Axi2814/10, 9.5×5, 2S1800, 220 W, 990 g, k=1.11
    1. let: 9:58, 19, do 3 m = 29
    2. let: 9:58, 16, do 2 m = 23
    3. let: 9:58, 32, do 1 m = 38
    Celkem 90 bodů.

    Už jsem ani nedoufal, že to stihnu :-), nakonec jsem se stavil na letišti pozdě odpoledne cestou domů z Hořic (vlastně z Havlíčkova Brodu – o tom ještě napíšu, až se trochu rozkoukám). Mezi mraky vykukovalo sluníčko, ale foukal vítr, takže vzduch byl hodně divoký a to já rád. Stoupáků bylo dost a silné, klesáky byly ale ještě silnější, vždy jsem se lekl, že mi kopla výškovka předčasně (volňáskáři vědí :-)). Jediný problém byl s návraty proti větru, je to zvláštní pocit mít eroplán nad hlavou, slyšet, jak křídla „zpívají“, a on se přitom v podstatě ani nehýbá :-). Mimo posledního letu jsem měl ale vždy kliku, že jsem po „utracení pracně získané výšky na prodírání proti větru“ mohl navázat na další stoupák. H.

  6. Tak já to tentokrát prošvihnul, včera celý den na soutěži a dnes jsem pro klid (ne v duši, ale v rodině…) raději věnoval čas nějaké činnosti kolem baráku. Dnes byl pro změnu zase rozbitý vzduch tady, takže by to stejně žádná sláva nebyla 😉 .
    Gratuluji Ivanovi k pěknému výsledku, škoda že včera nebyl v H.B., ale vzhledem k Wattfestu je to celkem pochopitelné.

  7. Toto kolo som si odlietal už pred týždňom, v nedeľu 25.8., ale k vyhodnotenou výskedkov som sa dostal až dnes, na poslednú chvíľu.

    Prvý let som letel celkom vysoko, vypínal som v 240 metroch a vo štvrtej minúte som narazil na pekný stúpak z ktorého som posledné dve minúty padal na brzdách.
    V ďaľších dvoch letoch som vypínal v okolo 150 metroch a to bola chyba, musel som dodatočne motorovať. V oboch letoch som až na konci našiel stúpak z ktorého som musel vyklesávať na brzdách. V posledm lete som vyklesávanie prehnal a tesne pred záverom som ešte musel primotorovať aby som doletel k bodu.
    Zakže zase výsledky žiadna sláva. Ale ako pred časom napísal Honzo, táto súťaž je dôvod raz za mesiac vytiahnuť model a ísť lietať. A to sa mi podarilo.

    Miesto:Žilina – Brodno lúka za domom, polooblačno, teplota 24 st, vietor južný 2-4 m/s.
    Model Ambrozia, rozp. 2240 mm, hmotnosť 610 gr, motor TGY 1600, vrtuľa Aeronaut 10×6“, bateria Rhino 2S 1050 mAh, regulátor Mystery 40A, koeficient 1,393

    1. let 10:01 motor 28 sec, 200 cm, 46,02 bodu
    2. let 9:52 motor 40 sec, 40 cm, 63,74 bodu
    3. let 9:58 motor 58 sec, 100 cm, 87,82
    Spolu 197,57 bodu

    Bohuš

    28.7.2013 16:30-17:30, Žilina – Brodno lúka za domom, skoro jasno, teplota 34 st, vietor horúci južný 2-5 m/s.
    Model Ambrozia, rozp. 2240 mm, hmotnosť 610 gr, motor TGY 1600, vrtuľa Aeronaut 10×6“, bateria Rhino 2S 1050 mAh, regulátor Mystery 40A, koeficient 1,393

Komentáře nejsou povoleny.