RCEX 2012 – 11. kolo

Jedenácté kolo 4. ročníku korespondenční soutěže RCEX začíná v sobotu 24. listopadu a trvá do neděle 2. prosince 2012.

Pravidla jsou v liště nahoře, dále jsou k dispozici přepočtový formulář RCEX v Excelu a přepočtový formulář pro celý rok od Petra Lokvence v Excelu.

Výsledky prosím pište do komentářů pod tento článek nebo posílejte e-mailem na mou adresu.

Přeji hezké počasí a dobré baterky :-).
H.

komentářů 5

  1. Tak jsem byl lítat včera sobota 24.11.2012 odpoledne mezi 14 a 15 hodinou.Vítr JZ nárazový.Zaspal jsem čas.Chtělo to jít tak ve dvanáct.Ale i tak jsem si pěkně polítal.
    Boban
    Výpočet výsledků RCEX

    Pilot Boban
    Model APIS

    Rozpětí 2500 mm
    Hmotnost 1340 g
    Motor ROTON L500W
    Vrtule 14/8″AE
    Aku 3S1300
    Regulátor SPIN66A
    Příkon 330 W
    Vyk. zatížení 246 W/kg
    Koeficient 1,23

    Datum 24.11.2012 body
    minuty sekundy motor [s] přistání [cm] let motor přistání celkem
    1. let 10 1 29 30 1 35,71 0 37
    2. let 9 59 36 100 1 44,33 3 48
    3. let 10 4 42 100 4 51,72 3 59

    144 bodů

  2. Sobota 24. 11. 14:30 – 15.30 hodin, západní vítr 1 – 3m/sec, oblačno, 5°C.
    Model Q10, 1760 mm rozpětí, hmotnost 561g, AXI2208/20, AN 10/6, Hyperion 2C 1600, příkon 160W, koef. cca 1,426.
    1. let: 10:00, motor 40, přistání 300 cm,66,04 bodů
    2. let: 9:56, motor 26, přistání 900 cm, 68,08 bodů
    3. let: 9:55, motor 38, přistání 320 cm, 68,19 bodů = 202,31 bodů celkem.
    Zahájil jsem razantní a pravděpodobně úspěšný útok na poslední místo v tomto kole 🙂
    Asi mě chybělo to povětří z minulého kola…
    S přátelským pozdravem všem
    Petr.

  3. Úterý 27.11.2012, 9.30-10.30, JZ vítr kolem 2 m/s, vlhko, oblačno až hnusně :-(. Prošvihnul jsem kvůli jiným povinostem víkend, kdy bylo krásné lítací počasí a vzhledem k předpovědi mi nezbylo nic jiného, než jít listopadové kolo odlétat ráno před cestou do práce, i když počasí nebylo ideální. Odlétal jsem s „RCEK“ strojem, což je model, který mám z 2. ruky a jediné co o něm vím je, že snad kdysi létal RCEK soutěže. Výsledky jsou sice tentokrát lepší než minule, ale pořád nic moc.

    Model „RCEK“, rozpětí 1800 mm, hmotnost 535g, Dualsky XM2826-18, dvojčlánek Ray 1200 mAh, daňový výkon 42 W, koeficient 0,40.
    1. let: 9:20, motor 80 s , přistání 500 cm, 87 bodů
    2.let: 8:48, motor 72 s, přistání 200 cm, 107 bodů
    3. let: 10:02, motor 90 s, přistání 70 cm, 38 bodů
    celkem tedy 232 bodů
    Pohrávám si s myšlenkou dát k tomu motoru, který je v modelu a který má nízké ot/V – 980, baterii 3S (jen nevím, jestli nechat vrtuli nebo dát menší). Takhle mi to vůbec nestoupá a abych se dostal do nějaké alespoň trochu solidnější výšky, musím strašně dlouho motorovat…

  4. Mirku, obecně řečeno by měl být motor s menším proudem účinnější a taky je možné pod malým plynem lépe hledat termiku, pokud se o ní koncem listopadu dá mluvit.

    Kluci, jak já vám závidím, že můžete létat. Tady u protinožců je krásně, stoupáky, teplíčko (dneska 28 °C) , akorát model nemám 😥 brečím jako želva 😥 H.

  5. Honzo,
    tak to já bych si lítání raději odpustil a k těm protinožcům se podíval.
    Myslím,že je ti co závidět.Kdo z nás se tam podívá.Užívej si tepla a sluníčka,tady je hnus počasí.Blíží se zima.
    Boban

Komentáře nejsou povoleny.