komentářů 13

  1. V praxi sa zriedka bude počítať akú kapacitu má mať akumulátor pre daný model (ako to ponúka pôvodný vzorec).
    Skôr sa bude počítať, akú hmotnosť má mať daný model s daným akumulátorom, aby vyhovoval pravidlám. Lebo model sa dá na požadovanú hmotnosť dovážiť. Z akumulátora sa zatiaľ nedá odstrihnúť prebytočná kapacita alebo napätie.
    Transformovaný vzorec pre takýto postup:
    M = C x U x 90
    (M=hmotnosť, C= menovitá kapacita, U=menovité napätie).

  2. Tak Honza uz me zblbnul tak, ze si pravdepodobne poridim „special“ na tuhle kategorii. Nastesti to teda neni uplny jednoucelak, po instalaci jineho pohonu se s tim daji litat i jine „F5J“ kategorie, nebo i krasny relaxik do bezvetri.
    Doufam ze to vyjde. A taky doufam, ze to ero splni ocekavani (snad oslavne famy nelhaly 🙂 )

  3. Zatim to budu radeji tajit, abych to nezakriknul, protoze transakce je bohuzel trochu nejista. Az to budu mit doma, tak dam vedet. Ale on to zase neni takovy problem si to domyslet…

    1. Já „zraju“ na něco od AH, asi Evolution 2.5m, ale rozhodnutí nechám až po středě 🙂

  4. Tak jsem to dnes vyzkousel s dvema modely. Trinity, 78s motoru, naletano 6 plnych letu a sedmy triminutovy. Pristani jsem nemeril (bylo to ve vyssi trave). Prvni dva starty vypadaly velice optimisticky, plny cas na 8s motoru. Ale pak „odesla“ termika a bylo to za 16-18s 🙁 Na ostrych zavodech by se asi vyplatilo pul hodiny pockat. Ale tenhle styl litani s tezkym modelem neni moc prijemny, hodne jsem lital se silne naklapkovanym erem a dojil to, takz asi 2x jsem mel zadelano na vyvrtku. Neco lehciho bude lepsi.

    Pak jsem to zkousel s 0.5kg depronakem, 3:07 motoru. Nalital jsem jen 4 plne lety a posledni 4:30. Docela me to znechutilo, zacal foukat chladny vitr a termika nic moc, porad jsme se jen tak placal. Mozna jsme zvolil spatnou taktiku (20-25s motoru), kdybych dal prvni stoupani na 40s tak by to ve vetsi vysce treba slo lepe ?

    Kazdpoadne musim zvazit co vezmu ve stredu za model. Docela uvazuju ze to treti – RCENkovy.

    1. Dneska po X5J (v čemž jsem mimochodem totálně vyhořel) s Havranem: 8 letů+půlka, celkem 3308 bodů, 3028 za létání a 280 za přistání. Report a fotky dám do „drobků“ snad zítra.

  5. No, pekny! Takze otazka z uvodu clanku zodpovezena, 3tis. prekonany.
    Ma to cenu abych vubec ve stredu bral svoje ero? 🙂
    Kdybych zacal litat o hodinu driv, tak by to taky vypadalo asi jinak, to nosila pulka oblohy, ale kolem 14-15h se to pokazilo. A ty pristani to byla taky pekna divocina, zadny predpisovy pulokruh na poslednich 30s jako na Nkach. Neni to zdaleka tak jednoduche jak se zdalo.

  6. Další meta je 3500 (teď už to půjde hůř 🙂 ). Jo, na ten čas jsem dojel taky, ale obráceně – byl jsem tam moc brzo, když jsme v 5 odjížděli, nosilo to všem a všude 🙁 Ale to je to, co se mi na tom líbí – žádné výmluvy na los, soupeře ve skupině, počasí, apod. Rozhodnutí, rozhodnutí, rozhodnutí … a všechna musí být správná (nebo alespoň ne úplně špatná). No, nic pro mě, já si házím mincí 🙂 , ale baví mě to! Už se těším na středu, jak se mnou zamáváte.

  7. Zdar, potřebuji poradit s výpočtem kapacity baterek .. mám 4S A123 MALE
    a pokud vezmu ze

    c = 1300 / 13,2 /90 (co je 90netusim)

    c = 1,09 …. tak to bych mohl mít ne?

    1. Jasně, jedenáctistovky jsou OK! A těch 90 je jen koeficient, nemá hlubší význam 🙂

  8. Tak jsem do svych dvojclanku „1200“ doma dobil 2x 550mAh…. Takze a) baterky jsou zrale na popelnici, b) na zavodech jsem podvadel jen trosicku a vypocitany cas motoru 7:20 se shoduje s odebranou kapacitou 1100.

  9. To: Abu
    Popelnici? A stím chceš jako příště vyhrát jo? Jako lítající kontejner už sem viděl, ale popelnici?

Komentáře nejsou povoleny.