RCEX 2012 – 3. kolo

Třetí kolo 4. ročníku korespondenční soutěže RCEX začíná v sobotu 24. března a trvá do neděle 1. dubna 2012.

Pravidla jsou v liště nahoře, dále jsou k dispozici přepočtový formulář RCEX v Excelu a přepočtový formulář pro celý rok od Petra Lokvence v Excelu.

Výsledky prosím pište do komentářů pod tento článek nebo posílejte e-mailem na mou adresu.

Je hezky a teplo, létejte. Přeji silnou termiku a spolehlivou techniku :-).
H.

komentářů 15

  1. Petr Dušek, Hořice – 26.3.2012 – 11:30-12:30 hod., jasno, Z vítr do 3-4 m/s

    RCEK, 580g.
    TGY 2826-1900; 2S Lipol 1050; Ae10/6; 180W; K=1,55

    1. let: 9:58; motor 16 sec; přistání do 3m; 33 b.
    2. let: 9:59; motor 10 sec; přistání do 1m; 17 b.
    3. let: 9:57; motor 31 sec; přistání do 5m; 63 b.
    Celkem 113 bodů.

    Dnes jsem využil výhody OSVČ a před polednem místo práce vyrazil na letiště. Mohl bych napsat skoro stejný komentář jako minule. Termiky na rozdávání, ale rukama jsem toho dost kazil, tentokrát hlavně přistání. Ale malé zlepšení tam je, o celých 10 bodů.
    Snad dnes jsem si vybral to „těžko na cvičišti“ a v sobotu „na bojišti“ v Nové Pace už to půjde samo… jestli tam teda nebude padat sníh 🙂

  2. Ještě grafík… v novém sw to asi zatím nejde rozdělit na jednotlivé starty, takže jsou pěkně všechny tři za sebou.

  3. Sobota 15:30 letisko Nitra, mal som ísť skôr bolo by to určite lepšie , prvý let v pohode hned stupák tak bez problémov, iné to bolo v druhom a tretom lete, obehol som snáď celé letisko v šade samý klesák preto v druhom a treťom kole som musel ešte primotorovať.
    SPIRIT rozpatie 2570mm váha 872g, baterky 2s 1600 Hyperion, motor inruder s prevodovkou 5,23:1 vrtula 14/8. Príkon 122,4W

    1. Let 9:58, motor 12s pristátie 10cm 10b
    2.Let 9:59, motor 36s 4 x zapnutie, pristátie 20cm 29b
    3.Let 9:44, motor 33s 4 x zapnutie pristátie 15m 57b
    Spolu: 96b

  4. Nikdo mi nenaplácal, ta červeň ve tvářích je jen od toho, jak se stydím za výsledky :-).
    Úterý 27.3.2012, asi 12:30 – 14:30. Skoro jasno, zprvu lehký vánek, později až tak asi 6m/sec. První a třetí let jsem musel „sundávat“, druhý naopak přimotorovat. Bouchnout modelem blíž k cíli by asi nebyl problém, ale když ona ta Q10 má moc křehký trup … Tedy model Q10.1, rozpětí 1760, 531g (už před poslední opravou :-)), AXI 2208/20, AN 10/6, aku Nosorožec 1050 – 2 články. Příkon 160.
    1) 9:55, motor 28, přistání 190 = 58,18 b.
    2) 9.59, motor 48, přistání 360 = 82,42 b.
    3) 10:02, motor 27, přistání 150 = 45,68 b .
    celkem 178,18 bodů.

  5. Jan Kubica, Česká Kamenice, 28.3.2012, 10:00 až 11:00
    Jasno, 12°C, vítr slaboučký a proměnlivý

    LS model Virus 2m, TG2826-1650, 10×6, 2S1550, 130 W, 580 g, k=1.12

    1. let: 9:54, motor 14, přistání do 4 m = 31
    2. let: 9:58, 21, do 1 m = 26
    3. let: 9:58, 4, do 7 m = 24

    Celkem 81 bodů.

    Jako Petr D. jsem OSVČ, navíc je kluk nemocný a na mě vyšlo hlídání.
    Jako Petr L. se stydím (Petře – smajlík je oops mezi dvojtečkami) 😳

    Říkal jsem si, že musím vystihnou tu chvilku mezi zvednutím mlhy a rozfoukáním a to mi skoro vyšlo. Taky jsem si říkal, že vás dostanu na přistání, Karol tam má jednou 15 m, Petr D. celkem 9 – svatá prostoto, jak jsem mohl být tak naivní!

    První let byl „poskakovací“, bublinky byly, ale krátkodobé. Přistání jsem zkazil, ale odbyl pokrčením ramen – to se stane. Druhý start byl dost podobný prvnímu. Ve třetím jsem hodil model přímo do takové nulky, které jsem se držel asi do 7. minuty, kdy byl model tak 600 m po větru a možná i ve 100 m výšky. Cestou zpátky model vůbec nevyklesával, ale zapomněl jsem na čas (zase :oops:), klesat jsem začal až 9:25. No, a při vytrácení výšky jsem to přehnal a nedoletěl k bodu 😳 :oops:. Ale i tak, z těch 4 sekund motoru mám radost.

    Žena se za chvíli vrátí, pojedu raději do práce 🙂
    H.

    1. Volajaký som z toho zmätený… Čo si Vy, Jano, predstavujete pod takým „oops“ a „OSVČ“? 😀

      1. Petře, Ty mě zkoušíš, viď? OSVČ znamená, že chodím do práce, jak se mi zachce (zkratku překládat nebudu, je ohavná, docela by mě zajímalo, který chytrák to vymyslel). A když chceš udělat smajlíka „stydlíka“, co mění barvy, napíšeš mezi dvě dvojtečky oops. Zkus si to :-). Anglická tabulka je na http://codex.wordpress.org/Using_Smilies. H.

  6. Bohuš Belan, nedeľa 25.3., 14:00-15:30, Žilina-Brodno, lúka za domom, skoro jasno, 18 st, vietor S 4-8 m/s

    Model Ambrozia, 2240 mm, 610 gr, motor TGY 1900, vrtuľa Aeronaut 10×6″, accu 2S TGY 1300, príkon 170 W, koeficient 1,39

    Súťaž som odlietal v nedeľu ale k nahláseniu výsledkov som sa dostal až dnes, vo štvrtok. Vystihol som celkom pekné počasie, len vietor sa postupne zosilňoval na čo som doplatil pri poslednom štarte keď som nedoletel ku bodu. Celkom sa mi darilo nájsť stúpáky, pri druhom štarte sa Ambrozia vyšplhala do 500 metrov, až sa mi začala oproti jasnému nebu strácať a radšej som vysunul brzdy a sklesával som.

    Prvý a tretí štart boli podobné, bojoval som vo výškach okolo 150 metrov a v oboch prípadoch sa mi podarilo udržať sa do konca bez dodatočného motorovania.

    1. let 9:56, motor 21 sec, pristátie 120 cm, 36,26 bodov
    2.let 9:50, motor 17 sec, pristátie 200 cm, 39,69 bodov
    3.let 9:56, motor 20 sec, pristátie 700 cm, 52,87 bodov
    spolu 128,82 bodov

  7. Tak pánové,zřejmě toto kolo budu muset vynechat.Dnes to tady funí vichřicí a na zítřek nehlásí o nic lepší počasí a navíc jdu na odpolední,tak to asi nestihnu.Nový model je ve stádiu testů,tak doufám,že další kolo už odlítám s novým modelem.
    Boban

    1. Tak,model jsem rozlítal a věru,nevypadá to zle.Stíhá vyčichat termiku a proniká i proti větru.R.2400mm a váha 1000g.Konstrukce křídla XPS/sklo/uhlík a trup z Daidala.Pohon zatím zkouším,zatím jsem u turnigy 2200 ot/min a 2S LiPol.Vrtule Gr.10/8″
      Doufám,že další kolo lítám s tímto modelem.

  8. Omlouvám se pánové, že vám tento měsíc nebudu dělat „křoví“, ale odkládal jsem lety na víkend nejlépe RCEK Nová Paka, ale tato soutěž byla jak jistě víte odložena.
    Tak až příště v lepším počasí – snad.
    Béda

  9. Zbabele jsem cekal na lepsi pocasi a to jsem se teda dockal. Tak priste.
    Ivan

Komentáře nejsou povoleny.