5. kolo korespondenční soutěže

Páté kolo korespondenční soutěže RCEx začíná zítra 25.5. a trvá do 31.5.2009. Přeji všem účastníkům pěkné počasí, spolehlivou techniku a pevné nervy!

Pravidla a Výpočtový formulář (Excel).

Výsledky prosím pište do komentářů pod tento článek nebo posílejte e-mailem na mou adresu. Děkuji. Jan Kubica

Komentáře: 6

  1. Je 1/2 7 a vzdávám to. Čekal jsem celý den, až se rozpustí mlha – když nevidím z okna na hrad, nedá se létat. Mlha se zvedla asi před hodinou, ale než jsem sestavil model, začalo pršet 🙁 .Holt se tohoto kola RCEX nezúčastním 🙁 . Doufám, že vy ostatní budete mít větší štěstí, držím palce.

    Honza

  2. Jan Kadlec, 31.5.2009
    Ion III., NEU1509/1.5Y, převodovka 6.7:1, vrtule 15×13, regulátor CC 125, Aku A123 6S, příkon 1100W, k=3.06

    1. let: 9:12, motor 10 s, přistání 600 cm = 536 bodů
    2. let: 9:49, 15 (nadvakrát) = 543
    3. let: 9:31, 11, 900 = 543

    Celkem 1622 bodů.

    Na to počasí dneska podle mě slušné!

  3. Do dnešního dne jsem čekal zda se náhodou ještě nedostanu ven a něco zalétám – ale ono to u nás bohužel nešlo.
    Tak zasílám výsledky, které jsem udělal jediný den 26.5.2009 odpoledne při zkoušce po opravě SIESTY naražené v sobotu na RCEJ v Nové Pace-také jsem vyměnil serva na křidélkách za lehčí ale přesnější.
    Vidím, že to byl v tomto týdnu poslední den s poměrně slušným počasím.
    První kolo kdy jsem chytil termiku mne nalákalo a potom jsem již létal stále s motorem na 50 sec abych porovnal změny v seřízení.

    SIESTA 1850mm, 680g.
    MIG400/4,8+převod.5,3; 2S Lipol 1300; 13×11; 63W; K=0,232

    1. let: 10:03; motor 50sec; přistání 550cm = 600
    2. let: 9:50; motor 50sec; přistání 400cm = 599
    3. let: 8:15; motor 50sec; přistání 1000cm = 486

    Celkem 1685 bodů.

    Obdivuji Honzu Kadlece neboť na dnešní počasí jsou jeho lety více než slušné.

    Zdravím Béda.

  4. Roman Žampach, LMK Duchcov, 31.5.2009
    Model Relax 1900 od LS model, 1900 mm, 682 g (fotka modelu v článku „RCEN Kladno“)
    Axi 2217/16 + 3čl.Lipol 1100 + JETI 25 ECO + 9×5 = 130 W
    k=0.95

    1. 9:55, 51 sekund motoru, 250 cm přistání = 570
    2. 9:46, 61, 100 = 558
    3. 10:02, 48, 200 = 579

    Celkem 1707 bodů.

    A ještě obrazovka z DriveCalcu:

    Romane, vítej do klubu!

  5. Ja bohuzel tohle kolo vynechavam. V Praze si ce bylo v nedeli odpoledne celkem prijatelne pocasi, ale pilot nejak nebyl ve form po sobotnim narocnem celodennim a celonocnim programu… Tak snad priste.

  6. Petr Jeremiáš, 1.6.2009

    Ahoj, tak jsem si zkusil další kolo soutěže s novým modelem (Allegro), bohužel ale po termínu ( dnes 1.6.2009 mezi 17:40 – 18:20), takže výsledky posílám jenom „mimo soutěž“. Minulý týden jsem měl na létání jenom dva podvečery a to lilo jako z konve. Prostě nestíhám ani soutěž, kdy je na létání 7 dní.
    Létám na 40 s motoru, výšky okolo 160 m a na moje rekreační létání krásný výsledek. A to jsem při třetím letu vlastní blbostí přišel o mnohem lepší čas, kdy jsem včas neodletěl z místa, kde to přestalo nosit a přišel tak parádní klesák, že jsem bylhned dole. Jinak k přistání (pokud moc nefouká) není co dodat, prostě přilétnu k bodu, vysunu štít a model jako vrtulník přistane.

    Allegro, 2050 mm, 605 g
    Turnigy 2209/28, Jeti 12A, 13×8, 2SLipol 1300, 75 W, k=0.62

    1. 10:05, 40 sekund motoru, přistání 100 cm = 600
    2. 6:58, 40, 100 = 423
    3. 8:23, 40, 100 = 508

    Celkem 1531 bodů.

Komentáře nejsou povoleny.