1. Jan Kadlec 1762
Jan Kubica 1762
3. Tomáš „Abu“ Suk 1753
4. Bedřich Koros 1730
5. Ivan Hořejší 1490
První „remíza“ a s takovými pěknými výkony! Pro Honzu Kadlece přirozený vývoj, ale já jsem musel určitě podvádět 🙂
Za povšimnutí stojí nástup „nojíků“, prý nejlepších motorů na světě (?). Jak Ivan, tak Honza Kadlec si pochvalují zejména neskutečnou stoupavost. Inu, účinnost S-Neu motorů je určitě větší než u ostatních motorů, jen ty převodovky mě trochu děsí 🙂
Tedy:
leden |
únor |
březen |
duben |
|
Bedřich Koros |
1522 |
1599 |
1730 |
|
Ivan Hořejší |
1352 |
1743 |
1490 |
|
Jan Kadlec |
1698 |
1706 |
1762 |
|
Jan Kubica |
1650 |
1624 |
1658 |
1762 |
Palo Lišhák |
1530 |
1802 |
||
Petr Jeremiáš |
1113 |
1320 |
||
Rudolf Vybíral |
1685 |
1701 |
||
Tomáš Suk |
1791 |
1753 |
||
Vojtěch Kubica |
1292 |
1527 |
(Prosím o kontrolu, abych někoho nepoškodil – dík)
Děkuji všem zúčastněným a blahopřeji Honzovi a Tomášovi k výborným výkonům.
Jan Kubica
6. 5. 2009