Březnové kolo – výsledky

1. Tomáš Suk 1791
2. Ivan Hořejší 1743
3. Jan Kadlec 1706
4. Rudolf Vybíral 1701
5. Jan Kubica 1658
6. Bedřich Koros 1599
7. Petr Jeremiáš 1320

Přišel, viděl, zvítězil – Tomáš Suk, aka „Abu“, není co dodat, lze jen blahopřát (to si ještě stěžoval, že si vybral špatný den. Naštěstí pro nás ostatní 🙂 )

Petr měl zajímavou poznámku: „výška cca 200 metrů a nechápu, jak z toho někdo létá běžně 10 min“.  Já osobně se připojuji, létám spíše jako Honza Kadlec (viz graf k komentářích), určitě nad 300 m, ale ten Petrův výkon v podvečer bez termiky je zcela jistě čistý kluz a to také není špatné, navíc všechny lety na jednu baterku. Na druhou stranu Ivan Hořejší to pojat také jako Ejka a vzhledem k výkonovému zatížení pochybuji, že létal výše než 150 m, a výsledek je skvělý (i když tvrdí, že je v tom nevinně)!

Bedřich a Petr oznámili na příští kolo nové stroje, prosím pošlete fotku a základní údaje. Mám jen jednu jedinou obavu, že už se nebudu mít kam propadat 🙁

Palo Lišhák prý teď létá s větším modelem, tak se nemohl zúčastnit. Graf mi ale poslal – do 200 m na spínač a 10 minut bez problémů. Vojta, můj syn, začal dávat přednost jiným „pasivitám“, ach jo.

Pro srovnání vlivu počasí (nebo tréninku?) ještě tabulku se všemi výkony. Docela zajímavé ne?

 

 

leden

únor

březen

Bedřich Koros

 

1522

1599

Ivan Hořejší

 

1352

1743

Jan Kadlec

 

1698

1706

Jan Kubica

1650

1624

1658

Palo Lišhák

1530

1802

 

Petr Jeremiáš

 

1113

1320

Rudolf Vybíral

 

1685

1701

Tomáš Suk

   

1791

Vojtěch Kubica

1292

1527

 

(Prosím o kontrolu, abych někoho nepoškodil – dík)

Ještě malé zamyšlení, zatím je tam jen jedna osmnáctistovka. To je pro mě taková (asi nedostižná) meta – znamená to stoupat max. asi 30 s (přepočtených), naletět 10 minut a přistát za 30 – a to vše 3x. No jo, jdu stavět nový model (a hlavně trénovat, abych se dostal alespoň přes 1700 🙂 )

Děkuji všem zúčastněným a blahopřeji vítězům.

Jan Kubica
9. 4. 2009

1 komentář

  1. Ahoj.
    Napíšu jak to bylo s tim mým vítězstvím. Měl jsem v úterý volno a bylo krásně, tak jsem jel na letiště, že si zkusím zalítat RCEX. Model mam takovy laciny polystyréňák vlastní konstrukce, určený v první řadě na RCEN (tzn. bytelný aby se s ním dalo padnout na čáru, ale zase ne moc těžký).
    Spočítal jsem si, že na 600 za let nesmím motorovat víc než 30s. Prvních pár startů jsem nalítal sotva 6-7 minut, když jsem prodloužil motorový čas, tak to moc nepomohlo, protože byl trošku opar a v 300m výšce už jsem model moc neviděl. Aspoň jsem si nacvičil přistání na bod, což mi šlo nadočekávání dokř, nejhorší výsledek byly asi 4m.
    Odpoledne se zlepšilo počasí a taky jsem našel místa kde to spolehlivě nosilo, udělal jsem dva lety na 35s motoru se slušným přistáním (kolem 580 bodu), což mě téměř uspokojilo. Po odpočinku, nabíjení, kafi a provětrání jiných modelů jsem se ještě vrátil k RCEX, abych odlítal třetí let. Mezitím trochu zeslábl vítr a podmínky se ještě zlepšily, takže jsem zkusil létat jen na 25s motoru a podařilo se nalétat tři velice slušné lety, dokonce nebyl čas ani dobíjet (bál jsem se, že termika mezitím přestane), takže poslední let má o pár vteřin motoru navíc. Ale nebýt příznivých vzdušných proudů, tak nemám šanci takové časy naklouzat, aspoň né s tímhle modelem.

Komentáře nejsou povoleny.