3. kolo korespondenční soutěže

Třetí kolo korespondenční soutěže RCEx začíná již zítra 30.3. a trvá do 5.4.2009. Od úterka má být v Čechách jaro! Přeji všem účastníkům pěkné počasí a pevné nervy.

Ještě administativní upozornění. Na tomto webu lze psát příspěvky rovnou pod článek. Kvůli spamům je to ale nastavené tak, že první komentář každého přispěvatele musím autorizovat ručně, druhý a další už se ale objeví přímo na stránkách bez mého dalšího přičinění! Prosím vás proto, pokud vás to nebude příliš obtěžovat, abyste výsledky a případná další povídání psali přímo do komentářů. Ale podmínkou to v žádném případě není, e-mailem to jde také.

Jan Kubica

Komentáře: 8

  1. Výsledky Tomáš „Abu“ Suk
    Trněný Újezd 31.3.2009
    model ENko, 1820mm, 775g
    Dualsky 2834-10, 3S Lipol 1300, vrtule Ae 11×7, příkon 161W, k = 1.039

    1. let: 9:57, 26s motoru, přistání 90cm. 597 – 27 + 30 = 600
    2. let: 9:54, 24s motoru, přistání 170cm. 593 – 25 + 27 = 596
    3. let: 10:06, 28s motoru, přistání 0cm. 594 – 29 + 30 = 595

    Celkem 1791

    Abu
    (ta cepice vlevo dole je „pristavaci bod“)

  2. Petr Jeremiáš:

    Létám to jako RCEJ na 60 s motoru, 3 starty na 1 baterky, výška cca 200 metrů a
    nechápu, jak z toho někdo létá běžně 10 min. A tři dnešní lety mezi 18:50 – 19:20
    jsou jediné, kdy jsem se v týdnu dostal na letiště.

    model rozpětí 1840, hmotnost 696 gr., pohon Mig 400 6V, převod 1:3,5, vrtule 11×8 a
    8xNiMH. Příkon nevím, odhadl jsem do formuláře na 140 W??
    1. let, 8:45, 60s motoru, přistání 110 cm, 525-28+27-30=524
    2. let 7:58, 60s motoru, přistání 740 cm, 478-28+9=459
    3. let 6:05, 60 s motoru, přistání nehodnoceno, 365-28=337

    Celkem tedy 1320 bodů.

    Příští kolo už bude s novým strojem.

    Petr Jeremiáš, Praha

  3. Jan Kubica, 4.4.09, Manušice
    Havran, 1000g, MVVS 3.5/960, 12×6.5, 3S1600, 275 W
    Počasí hezké, ale termicky nevýrazné.

    To jsem se zase předvedl, v prvním letu jsem motoroval 2x, ve druhém letu jsem „vylizoval“ termiku po větru a nestihl se vrátit, a při třetím jsem praštil s modelem moc brzo 🙁

    1. 10:00, 42 s motoru, přistání nehodnoceno = 542
    2. 9:45, 33 s, přistání asi 20m od bodu = 540
    3. 9:56, 31 s, 270 cm = 576

    Celkem 1658 bodů.

    Honza

  4. Ja udelal mozna chybu, ze jsem sel litat uz v utery, dnes odpoledne byla na nasem letisti minimalne hodinu velice silna a rozsahla termika. Lital jsem v tom pres 20 minut na 24s motoru a zcela bez boje, proste nosila pulka oblohy. Koukam ale ze ostatni takove stesti na podminky nemeli.

  5. Jan Kadlec, 4.4.2009
    Primera Flapper, 2200 mm, 1500 g, Axi 2820/10, 11×8, 8xSanyo1250, 300W, k=1
    1.let: 9:53, motor 51s, přistání 680 cm = 554
    2.let: 9:57, 48, 300 cm = 573
    3.let: 10:01, 50, 30 cm = 579
    Celkem 1706 bodů.

    Primera

    Primera záznam ze 4.4.2009

  6. Ruda Vybíral
    ROLF III, 1880 mm, 429 g, Axi 2208/26, 12×8, 2S1100, 95W, k=1.11

    1. let: 9:58, 60 s motoru, 120 cm přistání = 558
    2. let: 9:53, 50, 1 = 568
    3. let: 10:00, 50, 1 = 575

    Celkem 1701 bodů

    (všimněte si těch přistání!)

  7. Bedřich Koros 4.4.09 Hradec Králové
    Parabolic – Robbe, 1520mm, 750g
    MIG RC 400/10 TURBO, 2S Lipol 2200, 10×6, 95W, k=0,63
    Počasí bylo hezké avšak mimo 2.letu prakticky bez citelné termiky.
    Tento jednoznačně akrobatický větroň by potřeboval pro slušný výsledek buď bystrozrakého nebo silné zvedání zespodu. Jinak musím 2x motorovat na hranici viditelnosti proti modré obloze.

    1.let: 10:02; motor 121s; přistání 170 cm-nehodnoceno = 521
    2.let: 10:00; motor 74 s; přistání nehodnoceno = 563
    3.let: 9:50; motor 103s; přistání nehodnoceno = 525

    Celkem 1599 bodů

    Příště to snad již bude se SIESTOU tak uvidíme.

    Zdravím

  8. Ivan Hořejší
    Q10.1, 1750 mm, 555 g, Speed 400, 13×11, 2S1500, 58W, k=0.26

    1. let: 9:50, 60 s motoru, 200 cm přistání = 601
    2. let: 9:50, 60, 200 = 601
    3. let: 8:50, 60, 200 = 541

    Celkem 1743 bodů

Komentáře nejsou povoleny.